Reissunainen on palannut kotiin. Mua oli kuulemma jo ikävöitykin, mutta mä en oikein osannut suhtautua tohon Panuun taas heti aluksi. Kyllä mä nyt jo vähän, mutta aluksi mä vähän murisin sille. Kun se ei välttämättä vielä etukäteen tiedä miten Miss Eckeröitä kuuluu kohdella. No sit kun mä olin sille koittanut murista niin mua alkokin vähän harmittaa kun se oli niin ilosesti tullut mua ulos vastaan ja kaikkee. Sit mä aloin miettiin että mitäs jos se ny suuttukin mulle oikein kunnolla... Sit mä en enää uskaltanutkaan tulla keittiöstä pois ennen kun äiti tuli mut hakemaan...

Nyt mua jo vähän ihmetyttää että miten mä sillai Panua ujostelinkin, ei kai se nyt parissa päivässä ole niin paljoa muuttunut. Ja nyt se on tossa mun vieressä nukkumassa. Me syötiin vähän herkkuja yhdessä ja ihasteltiin mun hienoja ruusukkeita, ja sit me oltiinkin jo ihan kavereita taas.

Reissusta sen verran, että laivalla oli kivaa, mä pääsin kannellekin ja kaikkee! Enkä yhtään pelänny. Olin ihan kiltti ja reipas koko ajan :)

Mä kirjottelin ton mun näyttelyarvostelunkin tonne omalle sivulleen niin voitte käydä lukemassa. Nyt meen nukkumaan, koska mua väsyttää ihan hirrrveeesti!