Meillä oli tänään epäviralliset sisaruskestit kasvattaja-Riitan luona. Esbuulainen Nalle-veli (Ulvomäen Otso) oli tulossa möksältä Kangasalta ja piipahti Mansessa matkalla. Minut ja Nekku-sisko ehdittiin kutsua Nallea tapaamaan. Ihan ensiks kun mentiin niin Nekku oli jo siellä. Mun piti sitä vähän muistuttaa, että mä oon meistä se kovempi likka, vaikka pienempi olenkin. Ja sitten kun Nalle saapui, niin sitten näytin sille samanlaisia merkkejä taivaalta. Ihmiset sanoi, että mulla lähti vähän mopo handusta kun ärisin ja mesosin niiden mielestä liikaa, mut ne ei tiedä miltä tuntuu kun mua on kiusattu jo pentulaatikolta asti siks kun oon muita pienempi. Ne ei vaan ymmärrä.

Niin, koosta kun puhutaan, niin kerrottakoon näin vertailun vuoksi, että Nalle painoi mun muistini mukaan 5,8kg. Nekkukin oli yli 5-kiloinen, olisko ne sanonut 5,6kg? (Korjatkaa kommentteihin jos pahasti heittää.) Minä taas painoin alkuviikon punnituksessa 4,1kg. Huomenna menen taas vaa'alle, ja onhan sitä painoa kai tullut hieman lisää. Korkeutta kun mitattiin niin oli n. 29,5cm korkea. Epävirallisesti siis. Seinään piirretystä viivasta katottuna. Hampaita meiltä on kaikilta lähtenyt aikaslailla saman verran. Ja tullut jo uusiakin tynkiä. Nallelta ja Nekulta lähti tuollakin kesken leikkien legoja! Nekulta tuli verta yhteen leluun ja Nallelta mun poskeen. Kotona Panu onneksi pesi mun posket ja oikeestaan kyljetkin tosi tarkkaan.

Kuviakin otettiin tietty. Osa on äitin ottamia, osa Riitan ottamia. Äitin ottamat tunnistaa siitä, että ne on surkeita kun sillä on surkee kamera. Se itkee itsensä uneen joka ilta sen kameran takia. No, ehkä se kohta saa uuden. Jos en nyt ihan joka kuvaan laita sepostuksia, niin kuvissa esiintyy siis minun lisäkseni siskoni Nekku, joka myös nimellä "Mörssäri" tunnetaan. Hän on se jolla on kaikkein mustin pää ja musta häntämerkki. Nalle taas on se ruskeapäinen ja -häntämerkkinen, ja minä se kaunokainen, jonka karvassa on kaikkein vähiten lumikökkeröitä.

1265090.jpg

1265091.jpg

1265092.jpg

1265094.jpg

1265095.jpg

1265096.jpg

1265097.jpg

1265098.jpg

1265100.jpg

1265101.jpg

1265104.jpg

1265105.jpg

1265106.jpg

1265107.jpg

1265110.jpg

1265112.jpg

Ja sitten vielä todistusaineistoa, että minä en ollut ainoa, joka siellä koitti pomotella. Pistän vähän pienemmällä niin ei rivot kuvat hypi lasten silmille.

1265113.jpg

Lopuksi mentiin vielä sisälle ja otettiin vähän poseerauskuvia. Nalle sai myös teipit korviinsa. Mä sain kans kotona uudet teipit varmuuden vuoks, mulla oli päivän verran vaan tuulettumassa.

1265116.jpg

1265117.jpg

Nekun kanssa sovittiin jo uusiakin treffejä, eli pääsen taas kurmuuttaan sitä muutaman päivän päästä! Jipii!