Mun nimi on Lulu. Muutin tänään mun kasvattajalta tänne mun perheeseen ja sain heti ruveta pitään päiväkirjaa. Ihan ensin mä voisin esitellä itteni. Eli mun virallinen nimi on Ulvomäen Orvokki, rodultani olen parsonrussellinterrieri ja mä oon syntynyt Lammilla. Tampereelle muutin sitten vähän isompana tyttönä ja nyt sit tosiaan myös Tampereelle mutta toiseen paikkaan. En oo vielä muita paikkoja nähnytkään.

Täällä mun perheessä on myös toinenkin parsoni, Panu. Se on jo pitänyt päiväkirjaa jonkin aikaa, ja se sano, että kannattaa alkaa heti pitään niin voi sit itekin muistella että mitä teki millonkin. Panu on ollut mulle ihan kiva. Se on hoitanut mua kun mä nukuin, ja muutenkin se on ollut aika suojelevainen. Välillä taas se on meinannut olla liian raju, ja silloin toi perheen naisihminen on huomauttanut sille asiasta. Sitä naisihmistä sanotaan äitiksi, vaikkei se oikeesti siis oo meidän kummankaan äiti, eikä edes luule niin. Ja sitä perheen miesihmistäkin sanotaan iskäksi, vaikkei se ole meidän iskä. Ne on joskus alkanut käyttään niitä nimityksiä kun ne on halunnut, että Panu oppii ne nimeltä, mutta ne ei oo halunnut hokee niiden oikeita nimiä. Siis vähän niinku mä oon Ulvomäen Orvokki ja mua sanotaan Luluksi. Eli sanotaan niitä nyt sit niillä nimillä.

Tänään aamulla mä siis olin vielä kasvattajallani, ja sit päivällä mä tulin tänne. Aluksi kun mä tulin niin mua peljätti tuo Panu vähäsen kun se oli niin iso ja voimakas. Sit mä huomasin, että ei se mulle mitään tee ja sitäpaitsi toi äiti suojelis mua. Sit mä pääsin jo Panun kanssa puistoonkin vähän ulkoilemaan. Tein ulos pissat ja kakat ja mua kehuttiin hirveesti. Sisälle en oo tehnyt vielä kertaakaan, vaikka täälläkin on sellasia kertakäyttövessoja missä voi käydä jos haluu. Mut isotkin koirat pissii kuulemma vaan ulos niin sit mäkin kokeilin. Kaks kertaa jo tänään. Sit mua on myös väsyttänyt aika paljon tänään. Oon nukkunut sohvalla missä Panu hoisi mua ja sit sellasessa perintöprinsessakopassa, mikä on ollut jo Panulla ja sit äitin ekalla koiralla melkein 20 vuotta sitten. Se on ihan kiva, mutta sitä ei saa pureksia. Sain sitten luun kun mun teki mieli jotain pureksia.

Mulla on muuten kuviakin. Voisinkin laittaa ne tähän vielä perään.

1086681.jpg

1086682.jpg

1086683.jpg

1086684.jpg

1086685.jpg

1086686.jpg

1086688.jpg

Sit noilla sivuilla on lisää kuvia ja videoitakin.