Meillä on jäänyt ainakin tuhat asiaa päivittämättä, mutta nyt me ruvetaan niitä vähitellen laittelemaan. Toukokuusta on jäänyt kertomatta yksi aika tärkeä asia, nimittäin Mäntän missikisat. Ne olivat siis toiset missikisani jo. Ne pidettiin jossain ihan hassussa paikassa, mutta kyllä me selvittiin. Meissä narttupennuissa oli vain kaksi osallistujaa, minä ja siskoni Nekku. Oli siis aika todennäköistä, että jompikumpi Ulvomäen tytöistä voittaisi :) Tällä kertaa kävi niin, että siskoni Nekku kruunattiin Miss Mäntäksi, ja minut sitten ensimmäiseksi perintöprinsessaksi. Minäkin sain kuitenkin taas sellaisen KP:n, eli Kuninkaallisen Parsonin arvonimen, vai mikä se oli.

Ensin pari kuvaa sieltä hallista sisältä (harmi kun ne on niin epätarkkoja):

1731429.jpg

1731431.jpg

Siellä oli myös yks aika komee poika, nimittäin Panun veli Topi. Se oli niin komee, että mun meni vähän pasmat sekasin ja mun piti vähän komentaa sitä... Siitä olis ollut monta hyvää kuvaa, mutta nekin on epätarkkoja...

1731399.jpg

Panukin oli mukana turistikoirana. Lopuksi se sai tulla hengailemaan meidän muiden kanssa nurtsille.

1731401.jpg

Tässä on nyt se mun siskoni Nekku, eli Miss Mänttä:

1731405.jpg

Me ei oikein muistettu seistä saman suuntaisesti kuvissa...

1731404.jpg

Ilonakin oli siellä. Se kuiskutteli mulle salaisuuksia kaikista komeista pojista.

1731411.jpg

Tässä mä vaan oon. Miss Mäntän 1. perintöprinsessa.

1731417.jpg

Sain hienon ruusukkeenkin taas, mutta eipä se äiti muistanut ottaa siitä kuvaa...

Lähiaikoina saatte taas lukea juttuja missikisoista, mulla on nimittäin kuulemma alkamassa joku oikein misseilykausi. Seuraavat kisat onkin jo sitten vähän isompien tyttöjen luokassa, eikä enää naperoissa. Palaillaan taas!

T. Miss Somero, Miss Mäntän 1. perintöprinsessa Lulu