Heippa vaan!

Yhdessä vanhemmassa Kuopio-kirjoituksessa lupasin laittaa kuviakin. Nyt laitan. Ekassa näätte kun mä hienosti misseilen rentoutuneesti silmät puoliummessa:

1822304.jpg

Alma-täti kannusti katsomon puolelta:

1822297.jpg

Illalla me istuttiin sitten hotellin terassilla. Aikuiset otti jotain juomaa. Jaska joi ensin Alman pöydän alle ja sitten itsensä:

1822298.jpg

1822299.jpg

Mä en saanut mitään juomaa edes nähdä, kun piti istuskella maassa. Mutta mä en ainakaan simahtanut pöydälle =)

1822301.jpg

Hotellissa sain nukkua äispän vieressä sängyssä...

1822303.jpg

Toisena päivänä mentiin sitten uudestaan misseilemään:

1822308.jpg

Sillon sunnuntaina tapahtu yks toisaalta aika hassukin asia. Mä olin Riitan kanssa kehässä. Huomatkaa viereisen kehän "suurpedot".

1822306.jpg

Yhtäkkiä Alma, jonka näkö ei ole mikään kaikkein tarkin, kuuli kehästä Riitan äänen, ja luuli sillä olevan jotain hätää kun oli nuo isot sakemannitkin siinä takana. Se otti kunnon vauhdit ja ponkas meidän luo kehään. Eipä ehtinyt Hannu juuri mitään tehdä.

1822307.jpg

Äitiä ja Hannua vähän naurattikin koko homma, mutta Riittaa ei niinkään. Ja olishan se ollut kamala homma jos Alma olisi vahingossa juossut meistä ohi ja mennyt sinne sakemannikehään pyörimään. Onneksi se löysi suoraan ikävöimänsä mamman luo.

Sitten on pari kuvaa kun härnään sitä yhtä Kuopion poikaa. Mua ei ollut kauheesti leikityttänyt viime aikoina,  mutta jostain syystä sinä päivänä jo vähän leikitytti.

1822311.jpg

1822312.jpg

Niin ja kuten kerroin, Kerttu ei tykännyt tästä meidän leikistä ollenkaan...

1822314.jpg

Kotimatkalla (joka muuten oli PIIIIITKÄ) mua väsytti jo aika kovin. Onneksi oli oma boksi missä sai nukuskella.

1822315.jpg