Mä en oo oikeen hirveesti jaksanut kirjotella viime aikoina kun on ollut niin kovasti ohjelmaa. Näyttelyissä oon käynyt, kerran ihan Snadissa asti ja ihan ilman äitiä. Riitan kanssa oltiin vaan. En nähnyt sitä Mannerheikintietä enkä Kolmen Sepon patsasta mistä Panu on kertonut mutta ehkä mä meen sinne uudestaan joskus.

Agilityssä mä oon käynyt aika paljon, ja äiti sanoo että oon jo aika hyvä. Se ei aina muista että oon harjotellut aika paljon vähemmän kun Panu, mutta kyllä me ollaan jo ihan hyviä. Nykyään mä juoksen paljon nopeempaa ja ymmärrän paremmin mihin esteelle pitäis seuraavaks mennä vaikka äiti ei ihan vierestä näyttäiskään. Joskus se ei näytä ollenkaan tai menee liian lujaa ja sillon saatan mennä esteestä ohi. Mut sellasta tapahtuu koko ajan vähemmän ja vähemmän.

Talveksi me siirryttiin reenailemaan sellaseen halliin Nokialle. Se on kyllä oikein kiva paikka, koska siellä on lämmin ja hyvät esteet ja kiva lattia. Siellä on myös kepit verkkojen ympärillä ja me reenataankin nyt niillä. Oikein hauskaa.

Panuhan nyt sitten jäi ilman reenipaikkaa, mutta ei se saisi muutenkaan nyt treenata kun se satutti jalkansa. Oon koittanut hoitaa sitä mahdollisimman hyvin. Sillon se ei anna mun hoitaa kun äiti hoitaa sitä haavaa. Se onkin kai aika kipee kun se vaan tärisee siinä. Oon kyllä tosi ylpee siitä kun se vaan reippaasti pitää tassua sillai että äitin on helppo hoitaa, vaikka sitä ihan selkeesti sattuu.

Lauantaina oltiin sellasessa Ulvomäki-Kamunkorpi -tapaamisessa, ja meitä oli siellä aika monta. Siellä sai kaivaa kuoppia ja syödä makkaraa. Kuviakin siellä otettiin, mutta odotellaan että saadaan ne nettiin.

Tässä nopeita kuulumisia, lisää yritetään taas laittaa ja kuvia kans. Moikka!