Tiiätteks hei tälläsiä ihania luita?

1270250.jpg

Meillä on niitä kaks. Me saatiin Panun kanssa ite valkata ne Mustista ja Mirristä sillon kun viimeks käytiin. Ne on ihan huisin herkullisia. No, tänään Panu onnistui halkasemaan toisen niistä, ja sieltä sisältä paljastui sellaisia herkullisia kohtia. Mä en saanut omaani halki, ja arvatkaa tekikö mun mieli sitä Panun luuta! Se vaan irvaili mulle kun yritin mennä sitä maistamaan.

1270252.jpg

1270256.jpg

Sitten kun Panu oli aikansa syönyt sitä, se päätti mennä sohvan selkänojalle äitin selän taakse kyttäileen  reenikassiaan, missä on sen agilitylelut ja muut. Yritin hypnotiseerata sitä että saisin ottaa sen luun.

1270258.jpg

1270259.jpg

No, tästä vilmiltä näätte tän julman eläinrääkkäystapahtuman. Aika kauan pystyn hillitteen itteni, mutta sit kun vähän meen haistamaan niin heti Panu hyppää sieltä selkänojalta. Ilkeetä ja itsekästä, sanon minä! Huomatkaa vielä kuinka se matkii ja kiusaa mua! Ettäs kehtaa!!

No, onneks se lopulta urvahtaa, ja mä pääsen syömään sitä luuta. Se oli NIIIN hyvää!! 

1270260.jpg

1270261.jpg

1270262.jpg

Loppuun vielä kuva aamulta, kun olisi pitänyt maalle lähteä. Oltiin oltu jo aamulenkillä ja olin syönyt aamupalan ja teki mieli mennä jatkaan unia. Iskä tuli sohvalle pukeen mulle vaatteetkin päälle, mutta mä en hievahtanutkaan koko aikana!

1270264.jpg