Siis äitistä.

Kun se sillon Lempäälän kisojen jälkeen otti nokkiinsa kun minä en juossut tarpeeksi lujaa sen mielestä. Nyt sitten ajattelin että sellasta valitusta en ainakaan enää jaksa kuunnella ja vedin sitten lauantain kisoissa ihan täpöt niin se suuttu taas. Näytin radalla aluksi kuinka lujaa mä osaan mennä, ja sitten menin niin lujaa ettei kenttä riittänyt eikä siellä ollut muutenkaan järkeä juosta niin lujaa esteisiintörmäysvaaran vuoksi. Siitä sitten suututaan jos juoksee niin lujaa että pitää jatkaa kentän ulkopuolelle. Höh. Koita ny totakin miellyttää.

Sunnuntaina olin myös pitkästä aikaa misseilemässä. Tuomari piti minua erinomaisena, ja laittoi minut Miss Porvoon kolmanneksi perintöprinsessaksi. Arvostelun ehkä jaksan myös kirjoittaa jossain välissä tuonne arvostelusivulle.

Niin, ja sitten vielä kun tulin kotiin missikissareissusta, niin minua ei ollut vastassa ei niin äiti kun Panukaan. Kun ne illalla tulivat kotiin niin osotin niille kyllä mielipiteeni asiasta. On se kumma kun ei edes sen vertaa viitsitä tukea toisen missikisailua.