Voi kökkö. Mä kun oon ihan vast'alkaja näissä kirjotushommissa, niin onnistuin jotenkin poistaan sellasen pitkän kirjotuksen. Piti kertoo teille, että kuinka mulla on mennyt täällä. Nyt tuleekin sitten vaan pikaraportti. Eli hyvin on mennyt. No jos vähän pitempi. Olen ollut reipas tyttö. Olen ulkoillut (välillä äitin takin sisällä), leikkinyt, syönyt luita ja nukkunut. Panu on ollut mulle välillä vähän ilkee, se huutaa joskus vähän liian lujaa ja vähän liian läheltä. Sillon mä luikin äkkiä pakoon vaan. Tänään se kuitenkin leikki mun kanssa pitkään sellaisella Lehmällä. Meillä oli oikein kivaa! Äiti sano, että kyllä se siitä vielä pehmiää, on vaan vähän mustikka. En tiiä mitä se tarkottaa, mutta jotain se on ja jotain sille tapahtuu.

Mulla on muutama kuvakin taas. Tässä leikin mun uudella lelulla:

1091308.jpg

Luita on kiva syödä peilin edessä. Ihan kun olis seuraa ;)

1091309.jpg

Mä melkein näin ikkunasta ulos kun oikein varvistin:

1091314.jpg

Kattokaa kuinka upeen oman pannan mä oon saanut!

1091310.jpg

Sit tääl on hyviä nukkumapaikkoja; sohvan selkänoja, sohvan käsinoja ja sohvannurkka. Äiti ihmettelee, että kuinka mä osasinkin löytää just ne kohdat missä Panukin aina nukkuu.

1091311.jpg

1091312.jpg

1091313.jpg