Nyt ollaan kotiuduttu Kuopiosta pitkän matkan jälkeen. Kirjotan vaan nopeesti miten tänään meni ja lisäilen sitten juttuja ja kuvia myöhemmin.

Tänään meitä juniorinarttuja oli yksi enemmän kuin eilen, eli kuusi. Minä olin tämänkin tuomarin suosikki meistä junioreista, ja sain arvosteluksi erinomaisen ja voitin siis junioriluokan. Menin siis sitten vielä paras narttu -kehään, missä sijoituin neljänneksi ja sain vara-sertin. Ei haitannut ollenkaan etten saanut sertiä, koska mä en oikeestaan tarvi kolmatta sellasta ennen kun mä täytän kaksi vuotta. Nyt se meni sellaiselle kenelle siitä on hyötyä. Nää koirien missikisat on siitä hassuja, että siellä palkitaan vielä kolmaskin perintöprinsessa, joten minä olin nyt sitten sellainen.

Misseilyn jälkeen mä härnäsin yhtä sellaista paikallista Allu-poikaa, kunnes Kerttu tuli ja pisti leikin seis. Se olikin ilmeisesti varattu se jätkä joten sori vaan mut en ala sellaseen peliin. Tänään oli ensimmäinen päivä kun mua on huvittanut leikkiä sen jälkeen kun nää mun tuoksut on alkanut, joten ehkä nää tästä joskus loppuu ja oon taas oma ilonen itseni. Ja saan Panun kotiin.

Huomenna kerron lisää meidän matkasta ja laitan vaikka vähän kuviakin. Hyvää yötä!