Nyt vaan ihan tosi nopeesti kirjotan jotain täältä hotellin ravintolan terassilta.

Tänään lähdettiin ihan hurjan aikaisin ajelemaan Kuopioon. Mua huoletti että tuleekohan mulle silmäpussit kun niin aikasin piti herätä ettei ollut kerennyt edes kunnolla nukahtamaan. No, onneksi pystyin aika hyvin nukkumaan kun matka kesti ainaskin miljoona minuuttia.

Matkan tavoitteena oli siis mennä misseilemään. Ja minähän sitten misseilin. Misseilin Miss Kuopion ensimmäiseksi perintöprinsessaksi. Ja sain sitten toisen SERTinikin! Miss Kuopioksi kruunattiin tänään mun Alma-täti, joka on jo siis vaikka mikä valio, joten se ei tarvinnut sertiä. Se ei tarvinnut myöskään saamaansa cacibia, mutta sitä mä en saanut ottaa kun olen vasta junioriluokkalainen.

Meidän porukassa oli tänään mukana siis minä, ERI JUK1 PN2 SERT, Alma ERI VAK1 PN1 CACIB ja sitten vielä Jaska-setä, joka oli ERI VEK1 PU2 ROP-VET. Eli meillä meni aikasta hyvin taas!

Huomenna taas jatketaan, kerron sitten lisää.