Tänän ajeltiin äitin kanssa taas ihan uusille lenkkipoluille. Siis mulle ne oli uusia, äiti ja Panu on joskus olleet siellä Fridan ja sen emännän kanssa. Nyt mentiin vähän taas sillä asenteella, että koitetaan olla eksymättä ja törmäilemättä latuihin. Ilma oli muuten oikein mukava, mutta tuuli oli niin kova, että tälläinen 4,75-kiloinen tyttö meinasi lähteä lentoon, eikä siellä kuullut oikein muuta kun tuulen huminaa.

Koska tuo äite on nyt niin tohkeissaan uudesta kamerastaan, niin se otti varmaan 245 kuvaa ja videoo. Pakkohan niistä on taas jotain laittaa. Ekassa kuvassa majavaksikin epäilty Panu opettaa mulle virtaavan veden salaisuuksia:

1293736.jpg

Tässä on ihan hölmön näköinen kuva Panusta kun se on just ohittamassa äitiä:

1293737.jpg

Panu löysi myös hienon jäätyneen myyrän. Sen mielestä oli tosi kiva juttu haudata se lumeen ja pissata päälle. Siitä huolimatta mä kaivoin sen takasin ylös ja nappasin sen mukaani. Äiti hermostu siittä ja mun oli sitten lopulta luovuttava hienosta aarteestani. Kyllä mua harmitti.

1293738.jpg

Tässä mä katson kaihoisasti myyräni perään. Äiti potkas sen johonkin pöpelikköön.

1293740.jpg

Me myös juostiin aika paljon. Kattokaa kuinka nopeita me ollaan:

Mulla olis ollut toinenkin video, mutta YouTube ei taaskaan antanut ladata ku yhden videon ja seuraavaa se vaan lataa ja lataa. Johtuukohan se meidän koneesta vai jostain muusta...? No, mä laitan sen myöhemmin.