Kauhean kiirusta mulla on ollut, kun pitää kauheesti tutustua uusiin asioihin. Kuitenkin ihmiset on kaipaillut jo kuvia, ja kyllä mä muutenkin haluun kertoo miten mulla menee, koska tätä lukee mun Sofi-mammakin ja Riitta-kasvattaja. Tai siis sehän on vielä mun omistajakin, mut on vaan sijotettu tänne perheeseen. Ei siis sen takia, että olisin jotenkin huonokäytöksinen. Koiria vaan sijotellaan muutenkin.

No, eilen mulla oli sellaset Tuparit. Sinne tuli kaikkia frouvia ja neitejä ja lopuks yks herrakin. Ne tuli kaikki mua kattoon ja sit sellasia kippoja kans. Ne on ilmeisesti jotain koiranruuansäilytystä varten. Tässä mä oon niistä neideistä pienimmän sylissä. Sillä on kuulemma kans kotona parsoni!

1095122.jpg

Sit kun meitä Panun kanssa vähän väsytti illalla, niin käperryin sen viereen sohvalle. Se huoli mut ihan sen viereen, vaikka ensin sen piti kattoo kauheen tarkkaan, että aionko tulla liian lähelle. Se ei kauheesti tykännyt nimittäin kun koitin tunkee sen jalan alle kattoon oisko sillä maitoo tisseissä. Ei ollut.

1095132.jpg

Mulle on maistunut nyt ruokakin paremmin. Sanovat mua Lullero-Pulleroksi. Miksköhän? Olin mä kyllä aika ähkyssä!

1095133.jpg

Sit mä sain tällasen uuden lelun mikä on tehty vessapaperirullasta ja siellä on sisällä jotain rapisevaa. En vielä saanut selville, että mitä. Huomatkaa kuitenkin, että leikin hienosti panta kaulassa. Oon jo tottunut siihen.

1095134.jpg

Pannan lisäksi mun on tarvinut opetella käyttään tällästä villapaitaa. Se on kyllä tosi nätti, sen on Rouva Oranssi minulle tehnyt. Ensin se päällä oli tosi tukala olla, mutta sitten siitä sai herkkuja jos käveli se päällä ympäriinsä. Kyllä kannatti!

1095136.jpg

Sitten tänään kun Panu oli Iskän kanssa päivälenkillä, mä sain kokeilla kaikkia sen leluja ihan rauhassa. Esimerkiks Pörröö ja Kettua. Sit mulle kyllä uni maittokin kun olin aika kauan jo leikkinyt. Niin ja opetellut Tänne-sanaa sisällä ja ulkona. Se on tosi helppo: aina kun äiti sanoo Tänne, niin ei tarvii kun käydä kerään siltä herkut pois!

1095138.jpg

1095156.jpg