Viime viikonloppu oli pitkästä aikaa ihan mukava viikonloppu. Ei jouduttu oleen yksin paljon ollenkaan. Perjantaina meillä oli agilitytreenit, ensin mulla kaks tuntia ja sit Panulla kaks tuntia. Oltiin siellä meidän uuden seuran uudessa hallissa, ja oli ihan mukavia harjotuksia. Oli vaan aika noloo kun Panu kilju siinä vieressä koko ajan kun se joutu odottaan vuoroonsa. Meidän kummankaan reeneissä ei ollut vielä paljoo väkee, joten saatiin aika paljon mennä. Oli kiva.

Lauantaina ja sunnuntaina meillä oli kivaa kun käytiin aamulenkillä meidän lähipellolla myyräjahdissa. Saatiin oikeen rypee kurassa ja kaivaa hirrrrmuisen syviä kuoppia. Paitsi että äiti ei jaksanut montaa tuntia joten meillä jäi vähän hommat kesken. Ehkä me vielä ehditään sinne ennen kun maa jäätyy... Myyränmetsästyksen jälkeen vaan oli aika kurjaa kun jouduttiin suihkuun, mutta sen jälkeen tuli taas hyvät hepulit.

Sunnuntaina meillä oli taas parsonporukan agilitytreenit ja tällä kertaa siellä oli oikein sellanen Ville-valkkukin. Äiti vaan päätti mennä Pamsen kanssa ja mä en päässyt melkein ollenkaan. Onneksi pääsin lopuks päästeleen sinne radalle niin jäi ihan hyvä mieli. Mä oon jo vähän tajunnut että siellä saa juosta ihan lujaakin siellä radalla, ja muutenkin oon jo oivaltanut paljon. Vielä kun tuo äiti muistaisi aina näyttää mulle seuraavan esteen...

Vieläkään ei oo kuvia tarjolla, mutta koitetaan laittaa niitä heti kun äireen kone herää koomasta. Rupee oleen aika tylsän näkösiä postauksia...